Menu
Menu

Targi China Homelife i China Machinex w CKW Ptak Expo w Nadarzynie

Targi China HomelifeJuż w środę 6 czerwca rozpoczną się największe w Europie Środkowo-Wschodniej targi chińskich producentów.

Targi China Homelife oraz towarzyszące im targi China Machinex odbędą się w Centrum Kongresowo-Wystawienniczym Ptak Warsaw Expo w podwarszawskim Nadarzynie i potrwają do piątku 8 czerwca.

Chiny są największym światowym eksporterem – w 2017 roku chińskie firmy sprzedały poza granice kraju towary o łącznej wartości ponad 2 bilionów dolarów. Prawdopodobnie w najbliższym czasie roczny chiński eksport do Polski przekroczy 20 miliardów dolarów. Nasz kraj jest dla Chin kluczowym partnerem handlowym w tym regionie Europy, nic więc dziwnego, że to właśnie tu chińscy przedsiębiorcy postanowili tak licznie się zaprezentować.

VII edycja targów

Tegoroczna edycja targów China Homelife będzie już siódmą w historii. Cztery pierwsze edycje imprezy odbyły się w ramach Międzynarodowych Targów Poznańskich. W Centrum Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie targi odbędą się po raz drugi. Poza Polską chińscy producenci każdego roku odwiedzają jeszcze 12 innych krajów na całym świecie, m.in. Indie, RPA, Brazylię i Meksyk.

Swój udział w tym wydarzeniu potwierdziło ok. 1600 chińskich producentów reprezentujących takie branże, jak: elektronika, materiały budowlane, meble, odzież i tekstylia, żywność, oświetlenie, wyposażenie domu i upominki. Największa grupa gości to firmy produkujące odzież i tekstylia. Takich stoisk będzie aż 600. Silna będzie również reprezentacja producentów wyposażenia domowego i upominków (300 firm). Łącznie będziemy mieli możliwość obejrzeć ponad 50 tysięcy różnych produktów.

Równolegle odbędą się targi China Machinex, na których zaprezentują się producenci maszyn, narzędzi i artykułów elektrycznych oraz części samochodowych.

Proces weryfikacji firm

Organizator – firma Meorient, zajmująca się promocją chińskiego biznesu na świecie – zapewnia, że producenci reprezentują wysoki poziom i cieszą się renomą w swoim kraju. Wszystkie zaproszone firmy przeszły proces szczegółowej weryfikacji, obejmujący kontrolę: jakości produktów, możliwości produkcyjnych oraz historii finansowej. Produkty sprzedawane podczas targów posiadają certyfikaty jakości wymagane w Unii Europejskiej.

Kontakty biznesowe i hurtowe ceny

Targi China Homelife to doskonała okazja dla polskich handlowców, by nawiązać cenne biznesowe znajomości. Hurtowe zakupy na targach to dla nich również możliwość zaoszczędzenia pieniędzy, które w przypadku standardowego importu z Chin trzeba wydać na dostawę i cło. Wszystkie produkty będą oferowane w cenach hurtowych, w tym niektóre z atrakcyjnymi rabatami w wysokości nawet 40 procent. Można także liczyć na atrakcyjne darmowe próbki. Na wszystkich stoiskach będzie możliwa płatność gotówką lub kartą.

Bezpłatne warsztaty

W ramach imprezy odbędą się dodatkowe wydarzenia, które organizatorzy zaplanowali specjalnie z myślą o polskich importerach współpracujących z firmami z Chin lub rozważających taką współpracę. Na bezpłatnych warsztatach (6 czerwca) i wykładach (7 i 8 czerwca) polscy biznesmeni będą mieli okazję zdobyć wiedzę na temat bezpiecznego i efektywnego handlu z chińskimi firmami. Poruszone zostaną takie zagadnienia, jak procedury związane ze sprowadzaniem towarów z Chin, kontrola jakości, e-commerce, nieporozumienia na tle kulturowym i optymalizacja kosztów transportu.

Strefa match making – pomoc tłumacza

Organizatorzy zadbali również o to, by komunikacja między polskimi przedsiębiorcami i chińskimi dostawcami przebiegała możliwie sprawnie i efektywnie. Do dyspozycji uczestników targów zostanie oddana strefa match makingu, w której będą oni mieli zapewnioną pomoc tłumacza. Spotkanie w tym miejscu z wybranym wystawcą można zaaranżować jeszcze przed targami. Najwięksi importerzy mogą liczyć na wiele korzyści, które daje obecność w programie Hosted Buyer.

Platforma O2O

Dla polskich przedsiębiorców organizatorzy targów stworzyli platformę O2O – innowacyjne narzędzie internetowe, które daje dostęp do profili wszystkich dostawców obecnych na targach i do szczegółowych informacji na temat oferowanych przez nich produktów. Za pośrednictwem platformy można umawiać się na spotkania w czasie trwania targów i negocjować ceny.

Dla gości zainteresowanych nie tylko handlem, lecz także chińską kulturą, przewidziano interesujące wydarzenia kulturalne. Wstęp jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. czytaj więcej ROZUMIEM