Menu
Menu

Targi China Homelife i China Machinex w CKW Ptak Expo w Nadarzynie

Targi China HomelifeJuż w środę 6 czerwca rozpoczną się największe w Europie Środkowo-Wschodniej targi chińskich producentów.

Targi China Homelife oraz towarzyszące im targi China Machinex odbędą się w Centrum Kongresowo-Wystawienniczym Ptak Warsaw Expo w podwarszawskim Nadarzynie i potrwają do piątku 8 czerwca.

Chiny są największym światowym eksporterem – w 2017 roku chińskie firmy sprzedały poza granice kraju towary o łącznej wartości ponad 2 bilionów dolarów. Prawdopodobnie w najbliższym czasie roczny chiński eksport do Polski przekroczy 20 miliardów dolarów. Nasz kraj jest dla Chin kluczowym partnerem handlowym w tym regionie Europy, nic więc dziwnego, że to właśnie tu chińscy przedsiębiorcy postanowili tak licznie się zaprezentować.

VII edycja targów

Tegoroczna edycja targów China Homelife będzie już siódmą w historii. Cztery pierwsze edycje imprezy odbyły się w ramach Międzynarodowych Targów Poznańskich. W Centrum Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie targi odbędą się po raz drugi. Poza Polską chińscy producenci każdego roku odwiedzają jeszcze 12 innych krajów na całym świecie, m.in. Indie, RPA, Brazylię i Meksyk.

Swój udział w tym wydarzeniu potwierdziło ok. 1600 chińskich producentów reprezentujących takie branże, jak: elektronika, materiały budowlane, meble, odzież i tekstylia, żywność, oświetlenie, wyposażenie domu i upominki. Największa grupa gości to firmy produkujące odzież i tekstylia. Takich stoisk będzie aż 600. Silna będzie również reprezentacja producentów wyposażenia domowego i upominków (300 firm). Łącznie będziemy mieli możliwość obejrzeć ponad 50 tysięcy różnych produktów.

Równolegle odbędą się targi China Machinex, na których zaprezentują się producenci maszyn, narzędzi i artykułów elektrycznych oraz części samochodowych.

Proces weryfikacji firm

Organizator – firma Meorient, zajmująca się promocją chińskiego biznesu na świecie – zapewnia, że producenci reprezentują wysoki poziom i cieszą się renomą w swoim kraju. Wszystkie zaproszone firmy przeszły proces szczegółowej weryfikacji, obejmujący kontrolę: jakości produktów, możliwości produkcyjnych oraz historii finansowej. Produkty sprzedawane podczas targów posiadają certyfikaty jakości wymagane w Unii Europejskiej.

Kontakty biznesowe i hurtowe ceny

Targi China Homelife to doskonała okazja dla polskich handlowców, by nawiązać cenne biznesowe znajomości. Hurtowe zakupy na targach to dla nich również możliwość zaoszczędzenia pieniędzy, które w przypadku standardowego importu z Chin trzeba wydać na dostawę i cło. Wszystkie produkty będą oferowane w cenach hurtowych, w tym niektóre z atrakcyjnymi rabatami w wysokości nawet 40 procent. Można także liczyć na atrakcyjne darmowe próbki. Na wszystkich stoiskach będzie możliwa płatność gotówką lub kartą.

Bezpłatne warsztaty

W ramach imprezy odbędą się dodatkowe wydarzenia, które organizatorzy zaplanowali specjalnie z myślą o polskich importerach współpracujących z firmami z Chin lub rozważających taką współpracę. Na bezpłatnych warsztatach (6 czerwca) i wykładach (7 i 8 czerwca) polscy biznesmeni będą mieli okazję zdobyć wiedzę na temat bezpiecznego i efektywnego handlu z chińskimi firmami. Poruszone zostaną takie zagadnienia, jak procedury związane ze sprowadzaniem towarów z Chin, kontrola jakości, e-commerce, nieporozumienia na tle kulturowym i optymalizacja kosztów transportu.

Strefa match making – pomoc tłumacza

Organizatorzy zadbali również o to, by komunikacja między polskimi przedsiębiorcami i chińskimi dostawcami przebiegała możliwie sprawnie i efektywnie. Do dyspozycji uczestników targów zostanie oddana strefa match makingu, w której będą oni mieli zapewnioną pomoc tłumacza. Spotkanie w tym miejscu z wybranym wystawcą można zaaranżować jeszcze przed targami. Najwięksi importerzy mogą liczyć na wiele korzyści, które daje obecność w programie Hosted Buyer.

Platforma O2O

Dla polskich przedsiębiorców organizatorzy targów stworzyli platformę O2O – innowacyjne narzędzie internetowe, które daje dostęp do profili wszystkich dostawców obecnych na targach i do szczegółowych informacji na temat oferowanych przez nich produktów. Za pośrednictwem platformy można umawiać się na spotkania w czasie trwania targów i negocjować ceny.

Dla gości zainteresowanych nie tylko handlem, lecz także chińską kulturą, przewidziano interesujące wydarzenia kulturalne. Wstęp jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.