Menu
Menu

Nowe lodówki Candy Fresco 500 – pojemne i funkcjonalne

Marka Candy wprowadziła na rynek nową generację chłodziarko-zamrażarek z serii Fresco 500. Charakteryzują się one dużą pojemnością 409 litrów, cichą pracą oraz funkcjami, które sprawiają, że przechowywane w niej produkty są dłużej świeże i smaczne. Do końca roku lodówki z nowej linii można testować w domu bez żadnych zobowiązań przez 30 dni.

lodówka Candy

Świeże produkty dzięki zaawansowanej technologii

W nowych lodówkach Candy Fresco 500 zastosowano wiele rozwiązań, które przedłużają świeżość przechowywanej żywności. Sterowana elektronicznie szuflada Fresh 0°C Area troszczy się o delikatne produkty, takie jak mięsa i ryby, utrzymując je w idealnej temperaturze. Gdy zaś wyłączymy tryb 0°C, zyskamy szczelną przestrzeń, idealną do schłodzenia produktów o silnym zapachu, który nie przedostanie się do innych części lodówki.

Szuflada Adaptive Humidity Area z automatyczną regulacją poziomu wilgotności zapewnia dwukrotnie dłuższą świeżość owoców i warzyw. Wszystko to dzięki specjalnej membranie z włókien naturalnych Natura Fiber, która utrzymuje wilgotność na poziomie 80 proc.

Candy Fresco 500

Technologia Total No Frost Circle Fresh zapewnia boczny przepływ powietrza. Dzięki temu temperatura i wilgotność utrzymują się na odpowiednim poziomie w całej komorze chłodzącej. Gwarantuje to brak szronu i mieszania się zapachów. Jednocześnie pozytywnie wpływa na smak, aromat oraz pełnię wartości odżywczych przechowywanych produktów.

Imponująca pojemność i wygoda użytkowania

Lodówka Candy Fresco 500 o pojemności 409 litrów, przy zachowaniu standardowej szerokości 60 cm, mieści naprawdę dużo żywności. Także w zamrażarce, która składa się z 3 szuflad, w tym największej o pojemności 30 litrów. Wszystko, co włożymy do lodówki, będzie świetnie widoczne dzięki oświetleniu Panorama Light, które rozświetla całą tylną ścianę chłodziarki.

We wnętrzu lodówki oprócz szuflad znajdziemy 4 półki i 5 balkoników, których układ możemy dowolnie zmieniać w zależności od potrzeb. Specjalna półka na wina i inne napoje pozwala na bezpieczne i stabilne przechowywanie butelek bez ryzyka ich stłuczenia.

Candy Fresco 500

Sygnalizacja świetlna na froncie lodówki, będąca elementem zintegrowanego uchwytu, informuje o niedomkniętych drzwiach, o statusie połączenia z siecią Wi-Fi i zmianach temperatury czy wilgotności. Urządzenie jest także bardzo ciche (38 dB). Nie zakłóci naszego spokoju, nawet gdy śpimy w salonie z aneksem kuchennym.

Zarządzanie lodówką, także za pomocą smartfona

Candy Fresco 500

Lodówka posiada intuicyjny panel sterowania, na którym łatwo można zmienić ustawienia zarówno w całej chłodziarce, jak i w poszczególnych jej strefach, np. w szufladzie Fresh 0°C Area.

Dodatkowo dzięki wbudowanemu modułowi Wi-Fi i aplikacji hOn urządzeniem można sterować zdalnie za pomocą smartfona. Sprawdzimy w ten sposób temperaturę oraz wilgotność powietrza. W razie potrzeby możemy je zmienić na odległość. Aplikacja hOn umożliwia także ustawienie przypomnień, takich jak alerty o niedomkniętych drzwiach, a jeśli wprowadzimy do niej dane o zawartości lodówki i datach przydatności do spożycia, możemy w każdej chwili sprawdzić stan zapasów żywności. Aplikacja pozwala też kontrolować stan techniczny urządzenia.

Satysfakcja gwarantowana lub zwrot pieniędzy

Funkcjonalność lodówek Candy Fresco 500 możemy teraz przetestować samodzielnie, bez żadnych zobowiązań. Wystarczy kupić jeden z biorących udział w akcji modeli (CNCQ4T620EB lub CNCQ4T620EW) i testować go przez 30 dni we własnej kuchni. Jeśli okaże się, że zakupiony produkt nie spełnił w tym czasie pokładanych w nim oczekiwań, można go zwrócić, a Candy odda wydane na ten cel pieniądze. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu dostępny na stronie promocji Candy.

Pełna lista urządzeń biorących udział w promocjach oraz szczegóły promocji: https://promocja-candy.pl/testuj-lodowke-fresco

O Candy

Marka Candy należy do Grupy Haier – największego producenta AGD na świecie. Jest jedną z pwiodących marek w Europie na rynku małych i dużych urządzeń gospodarstwa domowego, zarówno wolnostojących, jak i do zabudowy. Asortyment marki wyróżnia się wysoką wydajnością i jest przyjazny środowisku. Grupa Haier dystrybuuje produkty w ponad 160 krajach na 5 kontynentach i zatrudnia ponad 100 000 pracowników. Misją Grupy Haier jest dostarczanie użytkownikom stylowych, niezawodnych i innowacyjnych produktów o najwyższej jakości, które ułatwiają życie, oszczędzają czas i dbają o środowisko naturalne. Będąc blisko swoich klientów i wsłuchując się w ich potrzeby, inżynierowie firmy opracowali wiele autorskich rozwiązań i technologii, które wielokrotnie wyprzedzają oczekiwania użytkowników.

Źródło: materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.