Menu
  • Menu

    3 zalety korzystania z rozwiązań Salesforce

    Współczesnym firmom, które nie chcą pozostać w tyle za konkurencją trudno obejść się bez nowoczesnych systemów CRM. Najczęściej wybieranym na świecie jest platforma Salesforce. Co zadecydowało o sukcesie tego systemu? Oto trzy bardzo istotne zalety Platformy Salesforce.

    Salesforce

    1. Integracja na wielu obszarach

    Wykorzystanie big data i automatyzacja procesów wewnątrz firmy w dłuższej perspektywie przynoszą znaczne wzrosty sprzedaży. Równie istotna jest także komunikacja pomiędzy poszczególnymi działami organizacji. Jedną z głównych zalet Platformy Salesforce jest fakt, że pozwala ona z pozycji jednego systemu CRM zarządzać wieloma aspektami funkcjonowania przedsiębiorstwa. Informacje dotyczące klientów przyczyniają się do sprawnej obsługi, która decyduje o lojalności konsumentów, a jednocześnie mogą być wykorzystane w skutecznym spersonalizowanym marketingu. Narzędzia Salesforce są dostępne w chmurze, dlatego każdy uprawniony pracownik ma w dowolnym momencie dostęp do niezbędnych informacji. Przekłada się to na wyższą efektywność.

    2. Wymierne korzyści w zakresie obsługi klienta, sprzedaży i marketingu

    O zaletach korzystania z Salesforce najlepiej świadczą liczby. Przedsiębiorstwa, które zdecydowały się na wdrożenie tej platformy, odnotowują wzrost efektywności sprzedaży wynoszący średnio 44% i finalizują transakcje o 38% szybciej. Wynika to z automatyzacji procesów sprzedażowych i łatwego dostępu do danych dotyczących klientów. Działy obsługi klienta, które korzystają z rozwiązań Salesforce, średnio o 48% szybciej rozwiązują zgłaszane problemy, a 10% więcej spraw rozwiązywanych jest już przy pierwszym kontakcie. Korzyści wynikające z implementacji Platformy Salesforce są widoczne również w marketingu. Należy do nich 27% więcej leadów, konwersja szybsza o 30% i wynoszący aż 107% wzrost ilości wizyt na stronie www!

    3. Skalowalne i elastyczne rozwiązania

    Warto pamiętać, że Platformę Salesforce, dzięki licznym narzędziom i dodatkowym aplikacjom, można w pełni dostosować do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa. Również utrzymanie i rozwój Platformy Salesforce, za które w Polsce odpowiada firma Craftware, daje wiele ciekawych możliwości. Jedną z nich jest Center of Excellence, czyli wsparcie grupy specjalistów odpowiedzialnych za usprawnianie procesów biznesowych przy pomocy tego narzędzia. Z kolei usługa Managed Services to wsparcie techniczne i sugestie ulepszenia dotychczasowych rozwiązań. Wielu użytkowników ceni migrację na Lightning, czyli nowoczesny interfejs pełen dodatkowych funkcjonalności związanych z raportowaniem i forecastingiem. Platforma Salesforce może rosnąć i zmieniać się wraz przedsiębiorstwem!

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *