Menu
Menu

Sto – dwudzieste urodziny

fot. Sto

Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA zgromadziły w tym roku około 800 wystawców rozmieszczonych w kilkunastu pawilonach i kilkadziesiąt tysięcy gości odwiedzających. Targi odbyły się w Poznaniu w dniach 2 – 5 lutego. Działająca w branży chemii budowlanej firma Sto świętowała tam 20 – lecie istnienia.

Właśnie na targach BUDMA w 1996 roku właściciel niemieckiego koncernu Sto, Jochen Stotmeister, podpisał akt założycieli polskiego oddziału. Firma przez lata umocniła swoją pozycję na naszym rynku, a obecnie w Polsce ma własną fabrykę, 12 centrów sprzedaży oraz ponad 50 doradców handlowych i technicznych.

W skład oferty firmy wchodzą między innymi bezspoinowe systemy ociepleń, systemy podwieszane, wentylowane, powłoki elewacyjne, elementy architektoniczne – Profile Stodeco, powłoki dekoracyjne oraz systemy akustyczne. Bogatą ofertę uzupełnia gama produktów z zakresu powłok posadzkowych oraz ochrony i naprawy betonu.

Okrągły jubileusz firmy Sto pozwolił na organizację specjalnego stoiska, uczestnicy targów mieli okazję do zapoznania się za zaletami firmy oraz z jej szczegółową ofertą . Dużą część stoiska zajęło specjalne pomieszczenie, w którym zaprezentowano wewnętrzne powłoki dekoracyjne oraz innowacyjne systemy akustyczne.

Do dyspozycji gości była także ściana testowa, na której można było zaobserwować właściwości farby StoColor Dryonic. Na stoisku można było też porozmawiać z fachowcami z działu Industry oraz StoCretec, a także z technikami i doradcami handlowymi. Stoisko Sto odwiedzane było licznie nie tylko przez klientów, inwestorów czy architektów, ale także przez studentów architektury, uczniów szkół budowlanych oraz hobbystów.

fot. Sto (1)

fot. Sto

Drugą okazją do świętowania był fakt, że firma Sto wraz z siedemnastoma innymi szczęśliwcami została doceniona przez organizatorów targów. Przyznano jej Złoty Medal BUDMA 2016 za innowacyjną farbę StoColor Dryonic zainspirowaną pancerzem afrykańskiego żuka . Firma dostała także nagrodę ACANTHUS AUREUS za stoisko zgodne ze strategią marketingową firmy oraz statuetką z okazji 20 – lecia istnienia Sto.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. czytaj więcej ROZUMIEM