Menu
Menu

Reklama poza internetem — innowacyjne podejście do tradycyjnych kanałów promocji

W dobie cyfrowej rewolucji mogłoby się wydawać, że promocja produktów i usług będzie skoncentrowana wyłącznie do świata Internetu. I choć reklama online jest obecnie nieodzownym narzędziem marketingowym, to trzeba pamiętać, że istnieją inne często skuteczniejsze sposoby, pozwalające dotrzeć do potencjalnych klientów. Mowa tutaj przede wszystkim o wyświetlaczach reklamowych i informacyjnych.

wyświetlacze reklamowe

Wyświetlacze reklamowe — skuteczność przede wszystkim

Wyświetlacze reklamowe to nic innego, jak urządzenia, na których emitowane są różnego rodzaju komunikatory marketingowe. Zaliczają się do tego animacje, grafiki, banery i nie tylko. Ważne jednak, aby dany przekaz reklamowy był wyrazisty i przyciągał uwagę odbiorców. Wyświetlacze mogą mieć też charakter informacyjny, pokazując np. aktualną ofertę sklepu i godziny jego otwarcia. 

Możliwości jest mnóstwo, a ostateczne zastosowanie zależy wyłącznie od potrzeb firmy. Urządzenia tego typu muszą odznaczać się wysoką jakością i bezawaryjnym działaniem — dlatego też najlepiej sprawdzą się wyświetlacze reklamowe i informacyjne od Unisystem

Wyświetlacze reklamowe pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku marki i w dotarciu do jak największego grona klientów. Odpowiednio poprowadzona kampania marketingowa tego typu może znacząco podnieść wskaźniki sprzedażowe, budzić zainteresowanie odbiorców i przyczynić się do skuteczniejszej promocji oferty firmy.

Oszczędność czasu i pieniędzy

Tradycyjne formy reklamowe wzbogacone o zastosowanie nowoczesnych technologii wciąż stanowią kluczowy element większości kampanii reklamowych. Specjalne wyświetlacze, na których prezentowane są komunikaty marketingowe, mogą być przystosowane do długiej pracy nawet przez całą dobę. Przekłada się to na ciągłą emisję wybranej reklamy, wyższe zyski i oszczędność finansową. 

Wyświetlacze reklamowe są też odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi. Można z nich tworzyć całe ściany wideo, a także wzbogacać je o dodatkowe funkcje, takie jak np. specjalne czujniki. W efekcie możliwe jest stworzenie interaktywnej reklamy, która reaguje na dany dźwięk lub ruch. Wyświetlacze są też często montowane na witrynach sklepowych, a prezentowane na nich treści łatwo dostosować do grupy docelowej klientów. Niektóre z nich są dostosowane także do wieku odbiorców i ich płci.

Prostota i intuicyjność obsługi

Kolejną zaletą reklamy wyświetlanej na specjalnych wyświetlaczach jest łatwość zarządzania treścią. Firma może w czasie rzeczywistym dobierać komunikaty marketingowe i je we właściwy sposób optymalizować. Cały proces przebiega zdalnie, co również pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.

Tradycyjne kanały promocji w postaci wyświetlanej na dużym ekranie reklamy mogą nie tylko dotrzeć do tysięcy klientów w ciągu jednego dnia, ale także wspomóc proces budowania świadomości marki wśród odbiorców takich komunikatów. Firma ma pełną kontrolę nad reklamą ,która jest emitowana bez ograniczeń czasowych i to bez konieczności angażowania agencji reklamowych. Zawartość można bowiem uaktualniać we własnym zakresie i to bez dodatkowych kosztów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. czytaj więcej ROZUMIEM