Lenovo i Motorola otwierają pierwszy w Polsce i drugi w Europie showroom
2 kwietnia br. Lenovo i Motorola otworzyły pierwszy showroom w Polsce – przestrzeń, w której klienci mogą zapoznać się z najnowszymi technologiami, zrozumieć korzyści płynące z wykorzystania sztucznej inteligencji oraz wziąć udział w licznych wydarzeniach edukacyjnych i biznesowych. Showroom znajduje się w samym sercu stolicy, w historycznym budynku Prudential, w Hotelu Warszawa.
W showroomie o powierzchni 200 mkw. marki Lenovo i Motorola prezentują szeroką gamę produktów. Wśród nich tablety, akcesoria i laptopy biznesowe, gamingowe i konsumenckie, monitory i smartfony Motorola. Odwiedzający mogą obejrzeć urządzenia, przetestować je i uzyskać porady od ekspertów. Dzięki strefom dla użytkowników biznesowych, graczy oraz strefie relaksu przestrzeń jest zarówno edukacyjna, jak i przyjazna odwiedzającym.
Przestrzeń edukacyjna
Oprócz prezentacji produktów showroom będzie służył jako miejsce warsztatów. Organizowane wydarzenia skupią się na edukacji w zakresie nowych technologii i rozwoju kompetencji cyfrowych Polaków. Lenovo zamierza organizować regularne spotkania, aby pomóc konsumentom lepiej korzystać z technologii Lenovo i Motorola. – To nasz pierwszy flagowy showroom w Polsce – naprawdę inspirująca przestrzeń, w której klienci mogą zapoznać się z najnowszą technologią i zobaczyć na własne oczy, jak może ona poprawić ich życie. To druga po Mediolanie tego typu lokalizacja w Europie, która jest świadectwem naszego zaangażowania w przybliżenie idei „Smarter Technology for All” ludziom, którzy korzystają z technologii na co dzień – komentuje Matt Dobrodziej, SVP & EMEA President, Lenovo.
– Nie tylko prezentujemy urządzenia – tworzymy także centrum inspiracji, edukacji i komunikacji. Dzięki specjalnie przygotowanym warsztatom i praktycznym doświadczeniom chcemy umożliwić naszym klientom uwolnienie pełnego potencjału innowacji „Smarter AI for All” – dodaje.
W showroomie zastosowano nową identyfikację wizualną Lenovo. Wnętrze, zaprojektowane z naciskiem na prostotę i zrównoważony rozwój, stworzono z wysokiej jakości materiałów. Charakteryzuje się ono minimalistyczną i ciepłą atmosferą, zgodną z wartościami marki.
Nowości technologiczne na wyciągnięcie ręki
W dniu otwarcia odwiedzający mieli okazję zobaczyć jedną z wyróżniających się technologii Lenovo − Lenovo Auto-Twist AI PC. To urządzenie z obrotowym ekranem dostosowującym się do ruchu użytkownika może przekształcić laptop w tablet za pomocą poleceń głosowych. Posiada również funkcje bezpieczeństwa, takie jak automatyczne zamykanie, gdy jest pozostawiony bez nadzoru.
Otwarcie showroomu odbyło się w trakcie globalnej premiery najnowszego smartfonu Motoroli − edge 60 fusion. Urządzenie zaprojektowano z myślą o płynnej współpracy z moto ai. Wyposażono je w wyświetlacz OLED o przekątnej 6,67” oraz aparat 50 Mpx z czujnikiem Sony LYTIA 700C. Stanowi ono połączenie eleganckiego designu z wysokimi standardami wytrzymałości (MIL-STD 810H i IP69). Jest dostępne w salonie w rekomendowanej cenie 1 599 zł (wariant 8/256 GB).
Z okazji wielkiego otwarcia Lenovo i Motorola oferują również specjalne promocje. Klienci kupujący produkty Lenovo o wartości powyżej 399 zł otrzymają limitowany pakiet akcesoriów. Osoby, które zdecydują się na zakup smartfonu Motorola, otrzymają słuchawki Moto Buds+ (przy zakupie modelu Razr lub Edge) lub Moto Buds (model: Moto G lub Moto E). Szczegóły dostępne na stronie: www.lenovopolska.pl/showroom-regulamin.
Źródło informacji: materiały prasowe
Źródło zdjęć: Jarosław Adkowski (1), materiały prasowe (5)
Dodaj komentarz