Billboardy reklamowe – reklama ponadczasowa
Reklama w formie druku oczywiście zmienia się przez lata, ale nadal jest niezwykle popularna w wielu branżach i co najważniejsze – przynosi bardzo wymierne efekty. Rzecz jasna zmieniają się formy druku i sposoby dystrybucji takich reklam, ale sama idea ma się dobrze. Dziś chociażby znacznie mniej niż dawniej rozdaje się ulotek, ale wbrew temu co wiele osób zapowiadało, pojawienie się billboardów multimedialnych nie sprawiło, że reklama wielkoformatowa z drukarni przestała być potrzebna. Takich billboardów nadal jest znacznie więcej i właśnie dlatego dedykowana reklama w wielkich formatach nadal jest korzystna.
Przede wszystkim profesjonalny projekt
Najważniejszą kwestią jest oczywiście wykonanie poprawnego pod względem technicznym, ale i wizualnie perfekcyjnego projektu. To zwykle praca dla grafika, który w trakcie konsultacji z klientem lub też agencją ustali wszystkie szczegóły i przygotuje na ich bazie propozycje billboardów. Wykonanie projektu graficznego oczywiście będzie znacznie bardziej złożone, aniżeli w przypadku zaprojektowania chociażby wizytówek. W tym wypadku bowiem konieczne będzie użycie grafiki wektorowej, która ma tę znakomitą cechę, że w każdym rozmiarze będzie prezentowała się znakomicie. Nie uzyskamy takiego efektu w przypadku wykorzystywania do pracy klasycznych grafik w innych formatach.
Dobra drukarnia – solidny partner w branży reklamowej
W branży reklamowej, drukarnia to zwykle jeden z kluczowych partnerów. Poza samym wykonaniem projektu, co zwykle odbywa się w agencji reklamowej, trzeba jeszcze dodatkowo wydrukować całość pracy w odpowiedniej jakości. W ten sposób uzyskamy olśniewający efekt wizualny, ale przede wszystkim powiększymy swoje szanse na pozyskanie nowych zainteresowanych naszymi produktami i usługami klientów, którzy będą skuszeni taką formą reklamy zewnętrznej. Druk wielkoformatowy jest zadaniem, którego nie każda drukarnia się podejmie. W tym przypadku bowiem konieczne są maszyny i urządzenia, które są w stanie obsłużyć największe formaty. Współpracując z profesjonalną drukarnią, która specjalizuje się w druku tego rodzaju zwykle możemy jako agencja reklamowa uzyskać również bardzo preferencyjne ceny.
Miejsce na Twój billboard – klucz do sukcesu
Bez wątpienia kluczem sukcesu kampanii wielkoformatowej będzie również odpowiednie umiejscowienie tego rodzaju reklam w przestrzeni publicznej. To właśnie od lokalizacji i zagęszczenia reklamy będzie zależało to, czy uzyskamy z jej pomocą odpowiednie i przewidywane przez nas efekty.
Dodaj komentarz