realme łączy siły z Polskim Związkiem Narciarskim
Marka realme rozpoczęła współpracę strategiczną z Polskim Związkiem Narciarskim. Oficjalny start partnerstwa ogłoszono 20 stycznia br. Okazją ku temu była konferencja prasowa i ceremonia podpisania umowy przed zmaganiami Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem.
W ramach zawartej na rok współpracy marka realme będzie obecna podczas wydarzeń organizowanych w ramach Pucharu Świata, Pucharu FiS oraz zmagań o Puchar Kontynentalny. Co więcej, wizerunek polskich skoczków będzie widoczny w kanałach komunikacji marki (m.in. outdoor, social media, PR oraz kampanii telewizyjnej).
Adam Małysz docenia nawiązanie współpracy z realme
− Profesjonalny sport jest związany z nowoczesnymi technologiami, które często w sporcie pozwalają przekraczać wcześniejsze granice i ustanawiać nowe rekordy. Dotyczy to sprzętu sportowego, treningu, planowania, ale także profesjonalnej organizacji i komunikacji. Cieszymy się z nawiązania współpracy z marką realme, któa wspiera polski sport jako strategiczny partner Polskiego Związku Narciarskiego – oświadczył Adam Małysz, prezes Polskiego Związku Narciarskiego.
Szersza dostępność sportu dzięki nowym technologiom
− Możliwość współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim to dla nas ogromne wyróżnienie i zaszczyt. Przenikanie się świata sportu i nowych technologii jest naturalne. W efekcie następuje rozwój dyscyplin sportowych, ale także zwiększa się atrakcyjność i dostępność sportu dla szerokiego grona odbiorców. Jesteśmy gotowi na ekscytującą podróż w świat skoków narciarskich i mocno trzymamy kciuki za naszych skoczków. A niedługo zaprezentujemy w Polsce nasz najnowszy smartfon – „Nowego Mistrza z aparatem 108 MP” realme C67 – powiedziała Justyna Kościuk, Marketing Manager realme Polska.
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń najwyższej jakości o ciekawym wzornictwie, a do tego w przystępnych cenach, wyznaczając trendy. Marka założona przez Sky Li w 2018 r. w ciągu 3 lat stała się jednym z 5 głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce. Jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 to dla realme czas rebrandingu z nowym hasłem „Make it real”. W ramach nowego ducha marki realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach, dostarczając realnych korzyści w ich codziennym życiu.
Więcej informacji na stronie www.realme.com
Źródło informacji i zdjęcie: materiały prasowe
Dodaj komentarz