Menu
Menu

realme awansuje do Top 4 marek smartfonów

realme, najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie, zanotowała znaczący wzrost na europejskim rynku smartfonów. Zajęła 4. miejsce wśród producentów telefonów oferujących swoje urządzenia w Europie. Według najnowszych danych Counterpoint Research w I kwartale 2024 r.[1] marka osiągnęła imponujący wzrost r/r wynoszący 59 proc.

W I kwartale 2024 r. realme osiągnęło 47 proc. wzrostu w liczbie dostarczonych telefonów. To pozwoliło marce zająć 5. miejsce na polskim rynku. W tym okresie marka wprowadziła wiele nowych modeli o konkurencyjnej wydajności, a nowo wydane serie realme C67 i realme 12 Pro odniosły w Polsce duży sukces. Dane świadczą o szybkim wzroście marki i jej niezmiennie rosnącym wpływie na rynku europejskim. Strategiczny nacisk firmy na innowacyjną technologię i przyciąganie młodszej grupy odbiorców to kluczowe czynniki, które przyczyniają się do jej sukcesu w regionie.

Counterpoint Research, I kwartał 2024 r.

Sky Li, CEO realme, potwierdza powrót serii GT

Sky Li, założyciel i dyrektor generalny realme, ogłosił powrót serii GT na światowy rynek po dwuletniej przerwie. Wraz z nowymi, flagowymi urządzeniami wyposażonymi w szereg innowacyjnych funkcji marka skupia się na rynku high-end.

W ostatnich rozmowach z mediami Sky Li podkreśla, że powrót serii GT oznacza przełom na rynku high-endowych smartfonów. Jako marka technologiczna, która doskonale rozumie młodych użytkowników, realme wraz z flagowym GT 6 przewyższy oczekiwania rynku pod każdym względem. CEO firmy zaznacza, że istnieje globalne zapotrzebowanie ze strony użytkowników realme na powrót serii GT, a marka dokłada starań, aby tę potrzebę spełnić i pozytywnie ich zaskoczyć.

Dzięki wprowadzaniu przełomowych rozwiązań realme staje w szranki z innymi dostawcami smartfonów premium. Marka wykorzystuje swoje dotychczasowe osiągnięcia w zakresie wydajności, a przy tym jest zdeterminowana, aby dokonać znaczących postępów w dziedzinie sztucznej inteligencji. Jej seria numeryczna zdobyła już dużą sympatię konsumentów. Powrót serii GT to okazja, aby dotrzeć z nowymi produktami realme do młodszych użytkowników.

Seria realme GT to „flagship killer” napędzany sztuczną inteligencją

Serię realme GT określono mianem „flagship killer” napędzanego przez sztuczną inteligencję. Pierwszy smartfon z serii GT, realme GT 5G, zadebiutował w Indiach 18 sierpnia 2021 r., zdobywając tytuł „Flagship Killer 2021”.

Długo oczekiwany model GT 6 z zupełnie nowymi funkcjonalnościami będzie jeszcze silniejszy niż poprzednie produkty GT. Redefiniuje on znaczenie wydajności smartfonów. Ponadto nowe produkty z serii realme GT będą połączą doświadczenia użytkowania wspierane przez AI i zaawansowaną technologię. Tym samym pozycjonują całą serię jako „Nowy Flagship Killer napędzany przez AI”. Marka ponownie skupia się na młodych użytkownikach. Chce im zaoferować nowe technologie, których potrzebują na co dzień.

realme wkracza w świat AI

AI to przyszłość nie tylko smartfonów, lecz także całego sektora technologicznego. − Rywalizacja w branży przesunie się z samego sprzętu na połączenie sprzętu, oprogramowania i ogólnych funkcjonalności technologicznych. AI staje się nowym polem walki, a obrazowanie, głos i interakcja będą trzema głównymi trendami przyszłego rozwoju naszej branży – komentuje Sky Li.

Sky Li, CEO realme

Sky Li, CEO realme

Aby sprostać tym zmianom, realme inwestuje w innowacje AI i dąży do popularyzacji tej technologii. Wraz z nadchodzącą premierą realme stanie się jedną z pierwszych marek na świecie, które w pełni zintegrowały nowoczesne technologie AI w swoich smartfonach. Marka kładzie szczególny nacisk na obrazowanie i codzienną efektywność urządzeń, odpowiadając na potrzeby młodszej grupy konsumentów.

O realme

realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń najwyższej jakości, wyróżniających się wzornictwem, w przystępnych cenach. Marka założona przez Sky Li w 2018 r. w ciągu 3 lat stała się jednym z 5 głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach. Produkty  marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce. Jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 to czas rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. W ramach nowego ducha marki realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach, dostarczając namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.

1. Counterpoint Research: Europe Smartphone Shipments Finally Resume Growth in Q1 2024, Cautious Optimism for Year Ahead: https://www.counterpointresearch.com/insights/europe-smartphone-market-q1-2024/

Źródło informacji i zdjęcia: materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.