Menu

Menu

Raiffeisen Centrobank AG startuje w Polsce z pożyczkami online

Raiffeisen Digital Bank (jako marka Raiffeisen Centrobank AG; RCB) kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych, szukających wygodnej i przejrzystej formy finansowania. Pierwszym produktem dostępnym w Polsce jest pożyczka gotówkowa, oparta na w pełni mobilnym procesie wnioskowania. Już wkrótce Raiffeisen Digital Bank, będący marką RCB, zaproponuje kolejne usługi finansowe w Polsce.

od lewej: Jakub Malach – Head of Lending, Kamil Niewiatowski – Country Manager na Polskę, Alexey Kapustin – członek zarządu RCB i Head of Retail

RCB wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów, którzy szukają nowoczesnych, szybkich i prostych rozwiązań finansowych. Mając to na uwadze, usługi uruchomione pod marką Raiffeisen Digital Bank opierają się na najnowszych osiągnięciach technologicznych i będą działać wyłącznie online. „Polacy są gotowi na korzystanie z w pełni cyfrowych usług i produktów bankowych. Chcemy być częścią tego dynamicznie rozwijającego się obszaru, dlatego stworzyliśmy markę odpowiadającą na zapotrzebowanie rynku oraz konsumentów – mówi Kamil Niewiatowski, Country Manager na Polskę. – Cały proces kredytowy Raiffeisen Digital Banku odbywa się online. Tworząc aplikację, zastosowaliśmy najnowsze rozwiązania technologiczne, ponieważ chcemy, by doświadczenie korzystania z niej było możliwie najlepsze. Potrzeby klientów są dla nas najważniejsze – zarówno pod względem wygody, jak i bezpieczeństwa” – dodał Niewiatowski.

Pierwszym produktem Raiffeisen Digital Bank dostępnym w Polsce będzie pożyczka gotówkowa dla klientów indywidualnych – do 100 tys. zł, z okresem spłaty do 60 miesięcy. „Naszą filozofią jest dostarczanie usług, które są łatwo dostępne i przejrzyste. Technologia cyfrowa daje nam wiele przewag nad standardowymi rozwiązaniami, jak na przykład niższe koszty obsługi, szybkość czy elastyczność. Dzielenie się korzyściami płynącymi z jej wykorzystania w całym procesie kredytowym, to nasz sposób na nowoczesną bankowość internetową” – podkreślił Jakub Malach, Head of Lending.

„Polska jest pierwszym krajem, w którym RCB wprowadza nową cyfrową markę – powiedział Alexey Kapustin, członek zarządu RCB i Head of Retail. – Połączyliśmy międzynarodowy zespół ekspertów z różnych obszarów bankowości i technologii, którzy zaangażowali się w stworzenie bardzo prostego, bezproblemowego narzędzia bankowości cyfrowej dla polskich klientów. Pierwszą naszą usługą jest kredyt dla klientów indywidualnych, ponieważ z punktu widzenia konsumentów jest to jeden z najbardziej pożądanych produktów bankowych – podkreślił. – Wykorzystując wieloletnie doświadczenie Grupy RBI w Europie Środkowej i korzystając z wielkiego potencjału technologii, stworzyliśmy unikalny i przystępny produkt. Nie możemy się doczekać momentu kiedy ruszy na polskim rynku i będzie dostępny dla naszych klientów” – skomentował Kapustin.

Zainteresowani ofertą klienci mogą już teraz zapisać się na www.raiffeisendigital.com, aby po uruchomieniu usługi otrzymać informacje o możliwości złożenia wniosku i uzyskania finansowania.

RCB jest spółką zależną od Raiffeisen Bank International (RBI) z siedzibą w Wiedniu. RBI działa w Austrii, gdzie jest wiodącym bankiem korporacyjnym i inwestycyjnym, oraz w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE), która jest jego rynkiem macierzystym. Grupa RBI działa na 13 rynkach z tego regionu. Obejmuje także szereg dostawców usług finansowych specjalizujących się w leasingu, zarządzaniu aktywami czy fuzjami i przejęciami. Około 45 tysięcy pracowników obsługuje blisko 18 mln klientów za pośrednictwem prawie 2 tys. placówek biznesowych, z czego zdecydowana ich większość znajduje się w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).

Źródło informacji: Raiffeisen Centrobank AG /PAP

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.