Pierwszy elektryczny pickup D-MAX BEV od Isuzu
Isuzu Motors Limited z siedzibą w Yokohamie (dalej Isuzu) zaprezentuje publiczności swój pierwszy pojazd zasilany akumulatorem elektryczny pickup D-MAX BEV na 45. Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Bangkoku. Wydarzenie odbędzie się od 27 marca do 7 kwietnia w Tajlandii.
Prototyp Isuzu D-MAX BEV będzie eksponowany na stoisku wystawienniczym. Model opracowano tak, aby sprostać szerokim potrzebom w segmencie użytkowym, jak i osobowym. Zachowuje przy tym oczekiwane właściwości charakterystyczne dla pickupa, takie jak pełny napęd na cztery koła i wytrzymałość na trudne warunki drogowe. System pełnego napędu 4WD z nowo opracowanymi osiami elektrycznymi z przodu i z tyłu zapewnia doskonałą wydajność na nierównych drogach oraz liniowe przyspieszenie charakterystyczne dla pojazdów z napędem elektrycznym. Jednocześnie minimalizuje hałas i drgania. Ponadto zastosowanie silnych silników elektrycznych oraz solidnej konstrukcji ramy i nadwozia zapewnia wysoką zdolność do holowania. W efekcie D-MAX BEV osiąga takie same wyniki jak istniejące modele z silnikami wysokoprężnymi. Z pełną świadomością, że klienci używają pickupów do różnych zastosowań, Isuzu D-MAX BEV oferuje alternatywne źródło napędu.
W stronę zeroemisyjności
Premierę na wybranych rynkach, głównie europejskich, m.in. w Norwegii, zaplanowano na 2025 r. Następnie model trafi do Wielkiej Brytanii, Australii, Tajlandii i innych krajów, uwzględniając potrzeby rynkowe i dojrzałość infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych.
Grupa Isuzu zobowiązuje się do realizacji świata neutralnego pod względem emisji dwutlenku węgla poprzez rozwój pojazdów o neutralnym wpływie na środowisko.
Isuzu ujawnia również pewne szczegóły nadchodzącego modelu BEV D-Max. Ten innowacyjny elektryczny pickup obiecuje rewolucję na rynku motoryzacyjnym. Zaoferuje zaawansowane możliwości ładowania, w tym wsparcie zarówno dla ładowania prądem zmiennym, jak i stałym, zgodnie z europejskim standardem CCS2. Model będzie wyposażony w systemy zapewniające maksymalne bezpieczeństwo i wydajność, oferując pełen napęd na cztery koła i możliwość poruszania się po zalanych drogach.
Odpowiedź na potrzeby rynku
Firma podkreśla, że określając harmonogram wprowadzania modelu na poszczególne rynki, analizuje ich potrzeby i infrastrukturę. Dodatkowo Isuzu zasygnalizowało potencjalne przyszłe oferty poza BEV-ami, przyznając wszechstronność pickupów i ważność opinii klientów w kształtowaniu decyzji dotyczących produktów.
− Jesteśmy podekscytowani perspektywą wprowadzenia na rynek BEV D-Max, reprezentującego przyszłość mobilności. Nasze zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań napędowych odzwierciedla naszą wizję przyszłości transportu − oświadczył przedstawiciel Isuzu.
Specyfikacja Isuzu BEV D-Max
Informacje na temat modelu:
System napędu | Pełny napęd 4×4 |
Typ baterii | Litowo-jonowa |
Pojemność baterii | 66,9 kWh |
Maksymalna moc | 130 kW (Silnik przedni 40 kW / Silnik tylny 90 kW) |
Maksymalny moment | 325 Nm (Silnik przedni 108 Nm / Silnik tylny 217 Nm) |
Maksymalna prędkość | Powyżej 130 km/h |
Maksymalna ładowność | 1 000 kg |
Maksymalna zdolność holowania | 3,5 t |
Typ ładowania | DC: CCS2 / AC: Typ 2 |
Zasięg jazdy | Obecnie w fazie rozwoju, ale naszym celem jest osiągnięcie 300 km w zależności od użytkowania i warunków środowiskowych. |
www.motorshow.in.th
Źródło informacji i zdjęcia: materiały prasowe
Dodaj komentarz