Menu
Menu

Goldenline w rękach HRlink. Co oznacza przejęcie spółki?

Spółka Goldenline ma nowego właściciela. Jest nim HRlink. Synergia już przynosi efekty. Nowe otwarcie dla portalu kariery Goldenline to m.in. odświeżony profil użytkownika, nowa wyszukiwarka kandydatów, dedykowane zespoły obsługujące platformę i zauważalny wzrost liczby użytkowników.

–  Zakończyliśmy proces integracji Goldenline z HRlink. Cieszy nas bardzo, że nasi użytkownicy oraz klienci zauważyli i doceniają już pierwsze wprowadzone zmiany w organizacji. Przed nami kolejne działania, nad którymi pracują dedykowane zespoły. Dzięki synergii HRlink i Goldenline chcemy nie tylko pomagać kandydatom w znalezieniu pracy i rozwijać ich kompetencje zawodowe, lecz także jeszcze lepiej wspierać polskich przedsiębiorców w rozwoju ich organizacji – mówi Arkadiusz Kuchto, prezes zarządu spółek.

Coraz lepsze wyniki Goldenline po integracji

Według danych z Mediapanelu w styczniu 2021 r. liczba użytkowników korzystających z portalu kariery Goldenline była o 15 punktów procentowych wyższa niż w momencie rozpoczęcia integracji spółki z HRlink w październiku 2020 r. Liczba odwiedzanych podstron oraz wizyt w serwisie wzrosła o jedną czwartą. Z kolei według danych HRlink (na podstawie Google Analytics) w lutym 2021 r. Goldenline odwiedziło 2 700 000 użytkowników. Do 28 lutego 2021 r. na Goldenline zarejestrowanych było 2 916 561 osób. 55 proc. z nich stanowiły użytkowniczki. W lutym br. na Goldenline przybyło niemal 7 tys. nowych kont.

Goldenline zawiera także ponad 80 tys. profili pracodawców. Ponad 30 tys. rekruterów korzystających z usług B2B Goldenline znajduje w portalu pracowników z takich branż, jak finanse, sprzedaż i administracja. – Goldenline z całą pewnością wyróżnia obecność pracowników nie tylko z dużych aglomeracji, ale przede wszystkim mieszkańców miejscowości powiatowych i gminnych z całej Polski. Goldenline to unikalna baza kandydatów z bardzo małym pokryciem ruchu z innymi serwisami z ofertami pracy i rozwoju kompetencji – wyjaśnia Anna Kozłowska, COO HRlink i Goldenline.

Efekty synergii HRlink i Goldenline

Połączenie potencjałów Goldenline i HRlink przyniosło już wiele pozytywnych zmian, które wesprą użytkowników w efektywnym poszukiwaniu pracy i rozwoju kariery, a polskim przedsiębiorcom zapewnią skuteczną pomoc we wzmocnieniu zespołów.

Logujący się na Goldenline mogą już zobaczyć odświeżony profil użytkownika. Zmodyfikowany kreator CV jeszcze szybciej jest w stanie stworzyć na podstawie profilu CV dostosowane pod konkretne ogłoszenie. Prężnie działa centrum kariery Goldenline, za pomocą którego można znaleźć przydatne materiały dotyczące szukania pracy i rozwoju ścieżki zawodowej. Docelowo na portalu mają zostać udostępnione unikatowe treści pomocne w rozwijaniu kompetencji w konkretnych branżach i segmentach.

od lewej: Arkadiusz Kuchto, Anna Kozłowska oraz Krzysztof Giers z HRlink i Goldenline

Nowe szanse dla rekruterów

Zmiany w Goldenline dotyczą również projektów biznesowych. Dzięki odmienionej wyszukiwarce kandydatów można przeszukiwać profile niemal 3 mln Polaków.  – Kończymy już proces testów integracji naszej platformy ATS do rekrutacji, czyli HRlink z serwisem Goldenline. Dzięki stworzeniu tzw. „talent pool” rekruter będzie mógł kilkoma kliknięciami uruchomić mechanizm automatycznie szukający i proponujący kandydatów dopasowanych do jego wymagań. Po zapoznaniu się z CV bez danych osobowych i kontaktowych kandydata będzie można skontaktować się z interesującymi użytkownikami Goldenline, a także zaprosić ich do prowadzonej rekrutacji. Po akceptacji takiego zaproszenia przygotowane przez HRlink i Goldenline rozwiązanie „talent pool” w kilka sekund przypisze kandydata z portalu do prowadzonej rekrutacji, przy zachowaniu wszystkich standardów i zgodności z RODO  – wyjaśnia Krzysztof Giers, CTO HRlink i Goldenline.

Znajdź pracę i rozwijaj karierę z Goldenline

Spośród 1326 Polek i Polaków pytanych przez Goldenline niemal 70 proc. oczekuje od portalu realnego wsparcia w szukaniu pracy oraz prostszego interfejsu. 56 proc. użytkowników chciałoby otrzymać także pomoc w rozwoju zawodowym. Jak wynika z badania, Polacy postrzegają obecność na Goldenline przede wszystkim jako sposób dobrego zaprezentowania się potencjalnemu pracodawcy (47 proc.). 45 proc. docenia możliwość skorzystania z ogłoszeń o pracę, a 42 proc. szansę otrzymania ciekawych propozycji zatrudnienia. Portal to dla respondentów także miejsce kontaktu z rekruterami (37 proc.) i pracowy portal społecznościowy (33 proc.).

Goldenline to zupełnie inny portal kariery i inna oferta niż dotychczas znana na polskim rynku. Chcemy stworzyć unikatową platformę HR Tech, która zapewni kompleksowe podejście do tematu employee experience: od poszukiwania pracownika przez jego rekrutację i onboarding, a nawet po offboarding, i wsparcie procesu outplacementu pracowników. Z drugiej strony planujemy dać użytkownikom Goldenline autentyczną możliwość znalezienia odpowiedniego pracodawcy oraz rozwoju kompetencji zawodowych, także dzięki zawieraniu przez nas ciekawych partnerstw biznesowych – mówi Arkadiusz Kuchto, prezes HRlink i Goldenline. – Co ważne, prawie 70 proc. badanych użytkowników Goldenline zapowiedziało, że za takie wartościowe treści z obszaru rozwoju kariery jest w stanie zapłacić – dodaje.

Źródło: materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. czytaj więcej ROZUMIEM