Menu
Menu

Sięgnij dalej – Microsoft Advertising (Bing Ads)

Kampanie reklamowe Bing- czyli usługi reklamowe Microsoft- to odpowiednik usług reklamowych Google- dla alternatywnych przeglądarek, tworzonych przez Microsoft, tj. przeglądarek Bing i Yahoo. Reklama Bing Ads to kolejna opcja poszukiwania nowych rynków zbytu, poszerzenia grona klientów, docierania do potencjalnych kontrahentów i inwestorów. Reklamy w przeglądarkach Yahoo i Bing to świetna opcja dla marketingowców poszukujących możliwości dywersyfikacji prowadzonych kampanii reklamowych i informacyjnych.

Reklama Bing

Zgarnij kolejne 10 % rynku

Średni udział wyszukiwarek Microsoft w rynku to 10 % (badania dzienne wykazują, że korzystanie z wyszukiwarek Bing lub Yahoo sięga od 5 do 35% wśród wszystkich użytkowników). Korzystanie z reklam Bing daje zatem możliwość zebrania dodatkowych odbiorców, którzy nie korzystają z produktów konkurencyjnych usługodawców. Ich liczba jest niemała- potencjalna ilość użytkowników, do których możesz dotrzeć za pośrednictwem usług reklamowych Microsoft Advertising, jest liczona w milionach klientów online.

Rozpocznij światową przygodę

Pomimo niewielkiego procentowego udziału wyszukiwarek Microsoft na polskim rynku (zdecydowana większość użytkowników decyduje się na korzystanie z usług Google), światowe wyniki tego potentata internetowego są zdecydowanie lepsze. Badania wykazują, że wyszukiwarki Bing i Yahoo na rynkach zachodniej Europy oraz amerykańskich są preferowanymi u ponad 10% użytkowników sieci.

Natomiast- jak wykazują najnowsze badania statystyczne dotyczące zasięgu kampanii reklamowych Microsoft Advertising na rynku Sanów Zjednoczonych- aż jedna trzecia rynku reklam online należy do usług oferowanych przez Bing Ads. Wyniki wyszukiwań wyświetlanych przy pomocy wyszukiwarek Bong i Yahoo szacowane są na 14,5 bilionów miesięcznie. Zatem reklama za pośrednictwem produktów Microsoft jest w stanie połączyć twoją ofertę z ponad 44 milionami użytkowników wyszukiwarek na całym świecie.

Również w przypadku dokonywania porównań w zakresie produktów wykorzystywanych na urządzeniach mobilnych i urządzeniach desktopowych dostrzec możemy, że wyszukiwarki Bing oraz Yahoo są użytkowane przez 1/10 użytkowników komputerów stacjonarnych- również na rynku polskim.

Bing Ads- kompleksowy marketing przez wyszukiwarki

W ramach usług Microsoft Advertising uzyskujesz dostęp do szeregu usług, dzięki którym twoja oferta będzie powiązana z inteligentnymi narzędziami wyszukiwarek Bing i Yahoo. Reklama Bing Ads obejmuje:

  • reklamy tekstowe- bezpośrednie i priorytetowe podczas wyszukiwania połączenie słów kluczowych dla twojej strony internetowej lub oferowanego produktu z odpowiednią zakładką twojej witryny. Dzięki temu twoja strona www lub konkretna strona z ofertą twojej firmy będą preferowane przez
  • • reklamy display- mechanizm powiązujący pola reklamowe wyszukiwarek Bing i Yahoo na stronach internetowych z twoją stroną internetową- bazują na poprzednich wynikach wyszukiwania użytkowników (będą wyświetlane osobom, które wpisywały w pole wyszukiwarki słowa kluczowe powiązane z twoją ofertą lub uprzednio przeglądały twoją stronę internetową) oraz na określonej przez ciebie grupie docelowej;
  • • kampanie produktowe- sponsorowane proponowanie bezpośredniego przeniesienia na twoją stronę internetową w celu dokonania zakupu- zawiera graficzną prezentacje produktu oraz jego cenę;
  • • kampanie remarketingowe- reklamy wyświetlane do uprzednich klientów- kampania śledząca lub kampania przypominająca oraz
  • • reklamy instalacji aplikacji- polegają na przekierowaniu do odpowiedniej platformy dystrybuującej aplikacje, w celu bezpośredniego ich pobrania na urządzenie- zawierają tytuł aplikacji, jej krótki opis oraz przycisk CTA.

Zalety kampanii reklamowych Bing Ads

Pomimo mniejszej popularności wyszukiwarek Bing i Yahoo w porównaniu do konkurencyjnego produktu, jakim jest wyszukiwarka Google, 10 % rynku nie jest niewielką liczbą- nawet biorąc pod uwagę tylko polskich konsumentów. Natomiast jeśli chcesz zabłysnąć swoimi usługami lub produktami na rynku światowym- niewątpliwie powinieneś zdecydować się na rozpoczęcie kampanii reklamowej w Bing Ads.

Korzystając z usług Micrisoft Advertising docierasz ze swoim produktem średnio do co dziesiątego użytkownika wyszukiwarek internetowych. Biorąc pod uwagę fakt, że wyszukiwarki Google są zdecydowanie bardziej oblegane przez marketingowców, a ich działania skierowane są agresywnie właśnie w kierunku reklamy przez konkurencyjną wyszukiwarkę- skierowanie się ku kampaniom reklamowym Bing Ads może przynieść ci nawet kilkuprocentowy udział w całościowym rynku.

Dodatkowym atutem korzystania z reklam Bing Ads jest dotarcie do dodatkowego, nowego grona klientów. Marketingowcy niezwykle często zapominają o pozostałych wyszukiwarkach- jak Bing czy Yahoo- które, jak uprzednio wskazaliśmy, są wykorzystywane przez sporą część użytkowników świata wirtualnego- zapominając o korzystaniu z marketingu w przeglądarkach Bing i Yahoo- możesz oddać bez walki pokaźną część rynku.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.