Huawei prezentuje produkty premium podczas MWC 2024
Huawei CBG przedstawił na targach Mobile World Congress 2024 (MWC) w Barcelonie swoje innowacyjne technologie, flagowe produkty oraz możliwości autorskiego ekosystemu mobilnego. W tym roku stoisko Huawei podzielono na strefy: ULTIMATE DESIGN, Fashion Forward, XMAGE, Creation of Beauty oraz Fitness & Health. Osoby odwiedzające stoisko miały okazję przekonać się, jak technologie Huawei płynnie łączą się z nowoczesnym stylem życia.
Podczas targów zaprezentowano szeroką gamę innowacyjnych produktów Huawei, m.in. wydajny smartfon o potężnych możliwościach fotograficznych – HUAWEI Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN, ultrakomfortowe otwarte słuchawki – HUAWEI FreeClip oraz serię stylowych smartwatchy HUAWEI WATCH GT 4. Zorganizowano również prelekcje i pokazy nawiązujące do tematyki poszczególnych stref stoiska. Prelekcje prowadzili zarówno szefowie wybranych działów Huawei, jak i zaproszeni goście, wśród których znaleźli się m.in. laureaci konkursu XMAGE Awards 2023 oraz uznani graficy. Przedstawiono również strategię marki na najbliższą przyszłość.
– Huawei będzie umacniać swoją pozycję globalnej marki premium, zorientowanej na modę i technologię. W 2024 r. będziemy nadal zwiększać inwestycje w badania i rozwój w zakresie inteligentnych urządzeń, fitness i zdrowia oraz kreacji cyfrowej. Wysiłki te sprawią, że innowacyjne produkty i usługi będą jeszcze bardziej dostępne dla użytkowników na całym świecie oraz pomogą im w osiągnięciu nowoczesnego, efektywnego i zdrowego stylu życia − powiedział Kevin Ho, dyrektor operacyjny Huawei Consumer Business Group.
Innowacyjność w parze z luksusowym wyglądem
W 2023 r. Huawei zaprezentował strategię Fashion Forward, zgodnie z którą marka skupia się na tworzeniu produktów, które nie tylko wynoszą technologię na nowy poziom, lecz także wyróżniają się wyglądem i kreują trendy wzornictwa w branży. Aby wdrożyć tę strategię w życie, firma utworzyła już 3 Centra Badań Estetycznych: w Paryżu, Mediolanie i Londynie. Śledzą one aktualne trendy modowe, a przy tym czerpią inspiracje z różnorodnych tradycji i kultur.
Owocem tych działań jest m.in. linia urządzeń premium ULTIMATE DESIGN, łącząca topowe innowacje z luksusowym, często wręcz biżuteryjnym, wyglądem. W 2023 r. zadebiutował w Polsce HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN, którego obudowę wykonano z ciekłego metalu na bazie cyrkonu i ozdobiono wstawkami z 18-karatowego złota. Drugim produktem z tej linii jest HUAWEI Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN o unikatowej, ceramicznej obudowie w kolorze czerwonym.
Moda plus troska o zdrowie
Ze smartfonami z serii HUAWEI Mate 60 oraz HUAWEI Mate X5, które zadebiutowały jeszcze w 2023 r. i bardzo szybko podbiły chiński rynek, można było zapoznać się podczas targów MWC. Na tym jednak nie koniec modowych elementów. Warto zwrócić uwagę na HUAWEI FreeClip – słuchawki w kształcie klipsa, który zdobi uszy, a także HUAWEI WATCH GT 4 – smartwatch cechujący się ośmiokątną kopertą i nawiązujący wyglądem do klasycznych zegarków z półki premium.
Możliwości najnowszych smartwatchy można było przetestować w strefie Fitness & Health. Urządzenia ubieralne to kluczowa dla Huawei kategoria, w której firma dokonuje ciągłych przełomów na polu technologii, estetyki i oprogramowania do zarządzania zdrowiem. W ostatnich latach Huawei opracował własną technologię monitorowania parametrów życiowych TruSeen™ oraz złożył ponad 800 wniosków patentowych dotyczących wearables.
W październiku 2023 r. firma zaprezentowała swoje trzecie laboratorium zdrowia – Huawei Finland Health Lab, a aplikacja HUAWEI Health ma już ponad 450 mln użytkowników. Na tym jednak nie koniec. W 2024 r. firma priorytetowo zajmie się wyzwaniami związanymi ze snem, ciśnieniem krwi i zarządzaniem zdrowiem psychicznym. Dzięki tym wysiłkom Huawei zaoferuje konsumentom na całym świecie dokładniejsze, wygodniejsze i bardziej kompleksowe rozwiązania służące trosce o zdrowie.
Tworzenie piękna
Uwagę osób odwiedzających stoisko przyciągnął najnowszy tablet HUAWEI MatePad Pro 13.2″ wraz ze stworzonymi na nim dziełami autorstwa uznanych ilustratorów. Urządzenie to umożliwia niezwykle precyzyjne odwzorowanie kreślonych linii, dzięki współpracy z rysikiem HUAWEI M-Pencil (3. generacji), obsługującym ponad 10 000 poziomów nacisku. Ponadto w 2023 r. powołano do życia inicjatywę GoPaint, czyli platformę dla twórców oraz międzynarodowy konkurs graficzny.
Osiągnięcia Huawei w dziedzinie obrazowania mobilnego są również godne uwagi. Szybki progres w tej dziedzinie obserwujemy od wprowadzenia marki XMAGE, obejmującej zarówno systemy optyczne, jak i technologię obrazowania oraz przetwarzania obrazu. W 2023 r. flagowe produkty marki, takie jak seria HUAWEI Mate 60, HUAWEI Mate X5 i HUAWEI P60, wyposażono w system XMAGE.
W międzynarodowym konkursie mobilnej fotografii HUAWEI XMAGE Awards 2023 nadesłano ponad 600 000 zgłoszeń z prawie 100 krajów i regionów. Jednym z globalnych zwycięzców był Polak − Piotr Cebula, który poprowadził prelekcję na stoisku Huawei podczas tegorocznego MWC.
Źródło informacji i zdjęcia: materiały prasowe
Dodaj komentarz