Menu

Menu

Projekt witryny sklepowej istotną inwestycją

Są takie metody reklamowe, które pomimo upływu wielu lat nadal cieszą się sporym uznaniem i przykłada się do nich wielką wagę.

Pomimo faktu, że w przestrzeni reklamowej pojawia się wiele rozwiązań multimedialnych, często również wirtualnych, nadal bardzo istotny jest sposób prezentacji naszej marki czy też poszczególnych produktów w tradycyjny sposób, poprzez witryny sklepowe. Przestrzeń miejska daje dość spore pole do popisu w tej kwestii.

projekt witryny sklepowej

Witryna sklepowa XXI wieku – co się zmieniło?

Choć witryny obecne są od setek lat w przestrzeniach miejskich i handlowych i przeżyły wiele rewolucji, to ich zastosowanie nadal zazwyczaj jest takie same. Oczywiście zmienił się sposób osiągania celu, a także prezentowania się za pomocą takich witryn sklepowych. Ostatnie dekady zrewolucjonizowały sposób przedstawiania swojej oferty w takich właśnie witrynach. Rozwiązania multimedialne, które pojawiły się w ostatnich latach sprawiły, że na witryny sklepowe dostały się również ekrany LED i inne rozwiązania multimedialne, które unowocześniają sposób prezentacji naszej oferty.

Innym trendem, który stał się niezwykle popularny jest również minimalizm, który widujemy coraz częściej w witrynach sklepowych z wielu branż. Minimalistyczne witryny sklepowe nie eksponują zbyt wielu produktów, a skupiają się na przykuciu naszego spojrzenia i naszej uwagi poprzez wyróżnienie często jednego przedmiotu lub zachęcenia do interakcji ze sklepem, na przykład wejścia do niego. Minimalistyczne witryny sklepowe często widywane są w markowych sklepach elektronicznych

Zaprojektuj witrynę sklepową

Projektowanie witryn sklepowych jest zadaniem, które powinniśmy zawsze zlecić specjalistom jak windowstories.com.pl . Witryny często wykonywane są również projektowane działy reklamowe danej marki, a w przypadku, gdy nie posiadamy takiego działu, dobrym rozwiązaniem będzie zgłoszenie się do agencji reklamowej, która posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności w projektowaniu witryn w naszej branży. Chociażby sklepy odzieżowe często chętnie zatrudniają na stałe w salonie osobę, która zna się na projektowaniu witryn i co pewien czas dostosowuje ich wystrój do aktualnych trendów czy też oferty. To przydatne rozwiązanie w szczególności w branżach, w których oferta zmienia się często. Zawsze jednak witryna powinna co pewien czas być odświeżana, by wywoływać emocje na nowo i przykuwać spojrzenia.

Najważniejsze cechy dobrze wykonanej witryny sklepowej:

  • przykuwa uwagę;
  • zachęca do interakcji (np. wejścia do sklepu);
  • jest zgodna z naszym systemem identyfikacji wizualnej;
  • budzi pozytywne skojarzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.