Menu
  • Menu

    Popraw swoją widoczność w sieci i zwiększ zyski ze sprzedaży. Oto sprawdzony sposób!

    Popularność i powszechność dostępu do internetu sprawiły, że sieć stała się doskonałym medium do pozyskania Klientów. Łatwiej bowiem dotrzeć do setek tysięcy zainteresowanych ofertą internautów, niż liczyć na to, że wszyscy potencjalni odbiorcy zasiądą o danej porze przed telewizorem, by obejrzeć reklamę. W pierwszych latach funkcjonowania sprzedaży internetowej wystarczyło po prostu mieć witrynę, aby odnotować zyski. Dziś nie jest to takie proste. Aby zarabiać za pomocą strony internetowej, trzeba zadbać o jej widoczność. Jak można to zrobić?

    pozycjonowanie witryny

    Popracuj nad wyglądem i budową witryny. Wprowadź w życie zmiany z audytu SEO

    Pierwszym krokiem do osiągnięcia sukcesu w sieci jest odpowiednie przygotowanie firmowej witryny. Musi ona nie tylko spełniać wymagania użytkownika, ale też (przede wszystkim) wyszukiwarki Google. Zanim więc podejmiesz jakiekolwiek działania, warto zlecić audyt witryny profesjonalnej firmie, takiej jak Afterweb. Specjalista wykona analizę SEO Twojej strony i sprawdzi, czy nie posiada ona nieprawidłowości wpływających na pozycję w wyszukiwarce. Na tym jednak nie koniec: ekspert zaproponuje również zmiany, jakie zaowocują wyższymi miejscami w Google na wybierane przez internautów frazy i słowa kluczowe.

    Spostrzeżenia na tematy witryny zostaną zawarte w wyczerpującym raporcie, dzięki któremu otrzymasz gotową receptę na poprawienie widoczności strony. Na tym jednak nie koniec. Tak samo, jak recepty na leki leżące tylko w szafce nas nie wyleczą, tak i pozostawienie audytu bez odpowiedzi nic nie zmieni w funkcjonowaniu strony. Czy możesz samodzielnie dokonać zmian? Jeśli posiadasz odpowiednią wiedzę – owszem. Jeżeli jednak nie znasz obecnych standardów i wskazań wyszukiwarki, lepiej będzie zdać się na specjalistów. Nieprzemyślane działania mogą bowiem dać skutek odwrotny do zamierzonego.

    Sukces zależy od przemyślanych działań. Jednym z nich jest pozycjonowanie witryny

    Pozycjonowanie strony internetowej jest dzisiaj najskuteczniejsze, jeśli chodzi o promowanie działalności w sieci. Powierzając ją specjalistom w swoim fachu, możesz mieć pewność, że dołożą oni wszelkich starań, by na Twoją stronę trafili wszyscy potencjalni Klienci. Dobrze jednak mieć na uwadze fakt, że konkurencja podejmuje te same działania i myśli o identycznych celach. Pokonanie jej za pomocą dużej ilości linków prowadzących do witryny może jednak nie być zbyt dobrym pomysłem.

    Od 2011 roku obowiązuje aktualizacja algorytmu Google, która zwraca uwagę na liczbę i jakość odnośników kierujących do strony. Na jej mocy słabe linki, z serwisów o wątpliwej jakości, decydują o spadkach witryny w wynikach wyszukiwania. Aby zapobiec takiemu obrotowi sprawy, dobrze jest zgłosić się po pomoc do ekspertów. Specjaliści SEO zadbają o to, by linki do Twojej strony prowadziły jedynie z witryn o wypracowanej renomie i powszechnym autorytecie.

    źródło: https://afterweb.pl/

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *