Menu

EKS_KV_baner_CTA_600x100px_RYNEK_INWESTYCJI-2
banner PLOM (1200 x 200 px)
previous arrow
next arrow

Menu

Skuteczne pozycjonowanie a generowanie leadów

Im wyżej twoja strona pojawia się w wyszukiwarce Google, tym większa szansa, że na twoją stronę trafią nowi potencjalni klienci, zainteresowani konkretną ofertą. Z nich zaś może udać ci się wyselekcjonować tych, których działania pozwolą na wygenerowanie leadów. Warunek wstępny? Skutecznie pozycjonowanie strony internetowej.

pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron internetowych — podstawa obecności w sieci

Dzisiaj skuteczne pozycjonowanie to absolutny warunek widoczności twojej strony w sieci. Dziennie do Internetu trafia ogromna ilość informacji. Spora część z nich jest bardzo cenne, jednak bez odpowiedniego przygotowania treści, giną one w sieci i rzadko kiedy pojawiają się w wyszukiwarce. Jeśli w jakikolwiek sposób prowadzisz swój biznes w Internecie, czy to jako e-commerce, czy wykorzystuje www do działań edukacyjno-promocyjnych, skuteczne pozycjonowanie stron internetowych to w twoim przypadku konieczność.

Narzędzia takie jak Google Search Console pozwalają zobaczyć pozycję strony w sieci, natomiast trwała jej poprawa wymaga szeregu działań. Podstawą jest oczywiście optymalizacja strony pod kątem technicznym, uzupełnienia wszystkich niezbędnych indeksów i innych danych, pod kątem których stron rozpoznawane są przez roboty wyszukiwarki Google. Nie bez znaczenia jest także wydajność strony, tempo jej ładowania, a także dostosowanie do potrzeb użytkowników. Aby uzyskać wysoki wynik w Google, niestety nie można na tym poprzestać. O wynikach wyszukiwania Google w dużej mierze decyduje SEO. W ofercie pozycjonowania strony przez specjalistyczną agencję zawsze więc znajdziesz SEO copywriting, content writing, a także linkbuilding.

Skuteczne pozycjonowanie strony a ruch na stronie

Takie kompleksowe pozycjonowanie lokalne czy też ogólnopolskie lub międzynarodowe jest w stanie skutecznie poprawić widoczność twojej strony w sieci. Nie chodzi jednak wyłącznie o to, na którym miejscu w wyszukiwarce się pojawiasz. Dobrze zaplanowane pozycjonowanie jest w stanie przyciągnąć na stronę szereg potencjalnych klientów. Jeśli umiejętnie połączysz pozycjonowanie z reklamami płatnymi, kampaniami w social media, możesz odnotować znaczącą poprawę wyników wejść na stronę. Stąd już tylko jeden krok do poprawy sprzedaży.

Pozycjonowanie stron www pomaga w generowaniu leadów

Kiedy już potencjalni zainteresowani twoimi produktami lub usługami klienci pojawią się na stronie, możesz wejść na kolejny poziom. W przypadku sprzedaży e-commerce sytuacja jest dość prosta, ponieważ robisz wszystko, aby klient dokonał transakcji. Jeśli nie sprzedajesz online, możesz skupić się na generowaniu leadów, a więc zachęcaniu na różne sposoby, aby klienci zostawili swoje dane kontaktowe, które potem wykorzystać będzie mógł dział handlowy. Robisz to, udostępniając za darmo e-booki po podaniu maila lub telefonu, oferując spersonalizowane rozwiązania, rabaty i innego rodzaju bonusy. To wszystko jest jednak możliwe, dopiero gdy klient dotrze na twoją stronę.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.