Menu

Menu

Daj się znaleźć w sieci i zainwestuj w pozycjonowanie!

W czasach, gdy coraz więcej firm przenosi swoje działania do Internetu, bez pozycjonowania ciężko przebić się przez ofertę konkurencji i nie pozostawać w tyle. W sieci zaczyna robić się coraz tłoczniej. Zobacz, jakie korzyści płyną z pozycjonowania i co dzięki niemu zyskasz.

pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron www – z czym się wiąże i jakie korzyści daje?

Pozycjonowanie to strategia pozwalająca na poprawę pozycji strony www w wynikach wyszukiwania. Składa się z szeregu działań, które mają na celu zwiększenie ruchu na stronie oraz lepsze dotarcie ze swoją ofertą do potencjalnie zainteresowanych osób. Jedną z form pozycjonowania są działania off-site, czyli te, które nie dotyczą konkretnie manewrów w samej witrynie, ale w jej otoczeniu. Polegają one na link buildingu, czyli budowaniu sieci portali, które wspominają na swoich łamach o danej firmie. Linki można sprytnie przemycać w artykułach sponsorowanych, traktujących na tematy, które interesują odbiorców.

Działania on-site i pozycjonowanie na długi ogon

Ważną formą pozycjonowania są również działania on-site, związane bezpośrednio z tym, co znajduje się w obrębie danej witryny. Mogą wiązać się z audytem, który wykryje, czy zamieszczone na stronie www treści zawierają odpowiednią liczbę słów kluczowych poszukiwanych przez użytkowników. Specjaliści od SEO zajmą się pozycjonowaniem szerokim z wykorzystaniem tak zwanych fraz long tail, czyli fraz z długiego ogona. Dotyczy to działań, w przypadku których wykorzystuje się więcej niż tylko dwa słowa kluczowe, z których składa się fraza. Ta forma działań odpowiada również na aktualne zachowania internautów, którzy coraz częściej doprecyzowują stosowane przez siebie zapytania, korzystając właśnie z wielowyrazowych słów kluczowych. Bardziej szczegółowe opisanie rzeczy, na przykład „dobre damskie buty do biegania” może sprawdzić się w przypadku sklepów internetowych, które coraz zacieklej konkurują o klienta. Szukasz sposobu, jak wypromować firmę w sieci? Kliknij i sprawdź. Specjaliści z Semcore.pl dobiorą efektywne metody, które pozwolą Ci wznieść sprzedaż na wyższy poziom.

Jakie jeszcze działania mogą poprawić Twoją widoczność w sieci i dotrzeć do nowych klientów?

Z roku na rok coraz większe znaczenie ma platforma YouTube, służąca do zamieszczania treści video. Są one wyjątkowo chętnie konsumowane przez odbiorców, gdyż są przyjemne i lekkie do przyswojenia. To właśnie poprzez prowadzenie własnego kanału na YouTube, obfitującego w wartościowy content, można w łatwy sposób zwiększyć widoczność w sieci i przyciągnąć nowych odbiorców. Tą drogą można również budować pozycję eksperta, budzić większą sympatię i nadać marce konkretną twarz. Wsparciem w dotarciu do całkiem nowych klientów będzie też reklama za pośrednictwem narzędzia Facebook Ads, które wyświetla płatne reklamy konkretnym grupom odbiorców. Świetnie w tym celu sprawdzają się materiały sponsorowane w formie video, które są dynamiczne i zdecydowanie silniej niż statyczne grafiki przykuwają uwagę internautów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.