Verbatim rozpoczyna współpracę z Agencją Melmak
Verbatim to pionier w rozwoju technologii dyskietek i nośników optycznych. Od ponad 50 lat wyznacza kierunki w branży pamięci masowej i nośników danych. Marka ta była jednym z pierwszych producentów dyskietek, a w 1983 r. stała się największym ich dostawcą na świecie.
Dziś Verbatim jest największą globalnie marką w zakresie nośników optycznych (czyste płyty CD, DVD oraz Blu-ray). Kontynuuje swoje tradycje innowacji w ponad 120 krajach na całym świecie. Oferuje pełną gamę rozwiązań do przechowywania danych, takich jak dyski SSD, karty pamięci, nośniki optyczne, dyski twarde i dyski USB. Ma też w portfolio szereg nowoczesnych akcesoriów. Można znaleźć wśród nich przenośne monitory, powerbanki, kable, lokalizatory Bluetooth. Marka oferuje też stacje dokujące, adaptery podróżne, filamenty do druku 3D i wiele innych.
Kompleksowe wsparcie Verbatim
Misją marki jest zapewnienie użytkownikom niezawodnych rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie, zarówno w pracy, jak i w czasie wolnym. Aby jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność na polskim rynku, marka podjęła współpracę z Agencją Melmak. Odpowiada ona za kompleksowe wsparcie Verbatim w Polsce. Obejmuje ono działania PR, media relations, organizację eventów oraz zarządzanie programem testów sprzętu. Celem współpracy jest skuteczne dotarcie do szerokiego grona odbiorców oraz wzmocnienie pozycji marki w Polsce.
– Verbatim to kolejny klient w naszym portfolio, który potwierdza, że w DNA naszej agencji płyną nowe technologie, połączone z docenieniem kultowości i historii marki. Jesteśmy przekonani, że wspólnie na nowo zaprezentujemy Verbatim. Dotrzemy z jego ofertą do szerokiego grona odbiorców w Polsce – mówi Rafał Gajerski, PR and Communication Director w Melmak.
Nowy rozdział na polskim rynku
Z kolei Tomasz Branach, Sales Manager Poland & Baltics w Verbatim, podkreśla, że nawiązanie współpracy z Melmak otwiera dla Verbatim nowy rozdział na polskim rynku. − Wierzymy, że dzięki doświadczeniu agencji i innowacyjnemu podejściu razem osiągniemy założone cele i ugruntujemy pozycję naszej marki wśród polskich konsumentów − mówi.
Z ramienia Agencji za działania dla nowego klienta odpowiadają Rafał Gajerski, PR & Communication Director, Michał Tarnacki, Account Manager, oraz Kaja Wójtowicz, Senior Account Executive.
Źródło informacji i grafiki: materiały prasowe
Dodaj komentarz