Menu

Menu

Lunchtime – nowoczesność w gastronomii dla firm

Istotą rozwoju firmy jest potrzeba kontroli kosztów. Za jeden ze sztandarowych przykładów w obszarze dążenia do ich optymalizacji podaje się działalność firm z kraju kwitnącej wiśni w latach 80-tych.

Tak zwany Keizen Costing, czyli rachunek redukcji kosztów, został uznany za jedną z głównych przyczyn sukcesu japońskich przedsiębiorstw na międzynarodowych rynkach i do dziś stosowany jest na całym świecie. Z biegiem lat sposobów na wprowadzanie oszczędności wciąż przybywa, a u źródła wielu z nich stoi nieustający postęp technologiczny.

Postęp ten pomysłowo wykorzystała podpoznańska spółka Lanfam, od kilkunastu lat zajmująca się m.in. cateringiem i obsługą stołówek zakładowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu projektowi pod marką Lunchtime. System ten oparty jest na zintegrowanym procesie wytwarzania wysokiej jakości jedzenia, hermetycznym pakowaniu i dostawie, oraz na nowoczesnych automatach vendingowych. Firma Lanfam jest w stanie zrewolucjonizować prowadzoną logistykę żywieniową, dając swoim klientom szereg korzyści.

Wdrażane urządzenia przede wszystkim zastępują kuchnię i wydawkę. Dla przedsiębiorcy oznacza to brak potrzeby wygospodarowywania i przystosowywania stosunkowo dużej powierzchni – pracownicy mogą swobodnie zjeść w wygodnym dla siebie miejscu lub skorzystać np. z małej kantyny zakładowej. Nie ma potrzeby zatrudniania dodatkowego personelu, ponieważ cały system monitorowany jest online, a na miejscu wystarczy  co najwyżej 1 nadzorujący menadżer w trakcie pracy. Brak kuchni to także wolność od załatwiania licznych formalności i zezwoleń, w tym chociażby kłopotliwych zezwoleń sanitarnych. Na tym jednak oszczędność czasu się nie kończy.

Jeden automat wraz z kilkunastoma dostarczonymi przez nas mikrofalówkami wystarcza na podgrzanie 120 posiłków w ciągu zaledwie 8 minut – mówi prezes firmy, Piotr Langosz. – Zaoszczędzony czas jest jeszcze większy, jeśli weźmie się pod uwagę, że Lunchtime pozwala zapobiec konieczności stosowania przerw produkcyjnych. Nasza oferta jest atrakcyjna już od samego początku – nie wymagamy nakładów inwestycyjnych, a cały koszt ogranicza się do zakontraktowania posiłków.



Warto jeszcze raz przypomnieć, że w tym przypadku nowa technologia nie trafiła w przypadkowe ręce. Lanfam posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie kompleksowej obsługi żywieniowej firm i w swoim nowym projekcie dokłada starań w każdym najdrobniejszym jego elemencie. Posiłki serwowane przez firmę uznało za „smaczne” i „bardzo smaczne” aż 83% badanych osób. To doskonały przykład, że redukcja kosztów nie musi (i nie powinna) oznaczać gorszej jakości.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.