Menu

Menu

OPPO tworzy struktury operacyjne dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej

OPPO, wiodący globalny producent inteligentnych urządzeń, ogłosił  utworzenie struktur regionalnych dla Europy Środkowo-Wschodniej z siedzibą w Warszawie. Aktualnie obejmują one swym zasięgiem 11 krajów, centrum testowe w Rumunii oraz zakłady produkcyjne w Turcji.

OPPO Reno 6 Pro 5G

Inwestycje w regionie CEE

Siedziba operacyjna OPPO dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) została ulokowana w Warszawie. Na jej czele stanął Johnny Zhang. Dzięki obecności w Czechach, Kazachstanie, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Rosji, Słowacji, Turcji, Uzbekistanie oraz na Ukrainie i Węgrzech OPPO zyskało dostęp do ponad 400-milionowej społeczności.

Wagę tego regionu dla swoich dalszych planów OPPO dobitnie podkreśliło, realizując inwestycje w zakład produkcyjny w Turcji (800 pracowników będzie tam produkować smartfony z serii Reno i z serii A) oraz w centrum testowe w Rumunii. − Dziś ogłaszamy zwieńczenie ponad 2 lat ciężkiej pracy nad budową naszej obecności w regionie. Od uruchomienia zakładu produkcyjnego w Turcji po powoływanie lokalnych zespołów OPPO umacnia swoją pozycję, która w dłuższej perspektywie umożliwi nam rozwój marki. Europa Środkowo-Wschodnia jest szczególnie ważna dla OPPO, czego dowodem są znaczące i ciągłe inwestycje lokalne. Ponadto nasze produkty, zwłaszcza smartfony, spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem użytkowników w regionie – komentuje Johnny Zhang, President, OPPO CEE.

OPPO liderem 5G

Do końca 2022 r. liczba użytkowników sieci 5G w regionie Europy Środkowo-Wschodniej ma wzrosnąć do około 20 milionów, a w ciągu kolejnych 5 lat aż dziesięciokrotnie − do 200 milionów. Wiodąca pozycja OPPO w zakresie globalnych standardów 5G, a także doświadczenie w sprzedaży takich produktów – pierwszy komercyjny smartfon 5G dostępny na rynku europejskim pochodził od OPPO i został wprowadzony do sprzedaży już w 2019 r. – daje szerokie możliwości partnerstwa z operatorami i sprzedawcami detalicznymi, którzy chcą skorzystać z przepustowości, szybkości i elastyczności, jakie oferują sieci 5G.

Johnny Zhang, President OPPO CEE

OPPO współpracowało w obszarze 5G z ponad 80 operatorami na całym świecie, w tym z wieloma w Europie, i złożyło ponad 3000 patentów związanych ze standardami 5G. Teraz ściśle współpracujemy z operatorami w całym regionie, aby smartfony OPPO były w pełni zoptymalizowane i zapewniały wszystkim użytkownikomkorzyści wynikające z 5G  – dodaje Johnny Zhang.

Historia innowacji według OPPO

Innowacje OPPO w zakresie 5G to tylko najnowszy przykład zaangażowania technologicznego firmy. Z sześcioma instytutami badawczymi, pięcioma centrami badawczo-rozwojowymi (R&D) i ponad 10 tysiącami pracowników na całym świecie marka wprowadza innowacje w kluczowych dla użytkownika technologiach. Warto w tym miejscu wspomnieć szybkie ładowanie i pojemność baterii, zaawansowane technologie obrazowania i wideo wykorzystujące AI oraz rozwój 6G.

„Technology for mankind and kindness for the world” – tak brzmi misja OPPO. Jest to podstawowa filozofia, która napędza firmę globalnie. − Smartfony są dla ludzi najbardziej osobistą technologią. W OPPO wierzymy, że naszym celem jest tworzenie technologii, które przynoszą ludziom korzyści i poprawiają doświadczenia użytkowników, ułatwiając im bycie produktywnymi, kreatywnymi i skomunikowanymi – podkreśla Johnny Zhang.

Seria OPPO Reno6

Zhang ogłosił również wprowadzenie w regionie serii OPPO Reno6, składającej się z dwóch modeli – Reno6 i Reno6 Pro. Każdy z nich oferuje niesamowite możliwości w zakresie fotografii i wideo, baterii i technologii ładowania oraz mocy obliczeniowej.

Dzięki serii Reno6 OPPO łączy swoje dziedzictwo w zakresie innowacji mobilnych z głębokim zrozumieniem zachowań użytkowników i wrażliwością na wzornictwo. Dostarczamy urządzenia, które dobrze wyglądają, dobrze leżą w dłoni i są zaprojektowane tak, by dać ludziom to wszystko, na czym im zależy. Wierzymy, że seria Reno6 wzmocni naszą markę w regionie Europie Środkowo-Wschodniej – podsumowuje Zhang.

Dynamiczna kariera OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 r. i systematycznie umacnia swoją pozycję na rynku. Dzięki przemyślanej strategii marketingowej już po 1,5 roku od debiutu nad Wisłą marka zdobyła rozpoznawalność u co trzeciego Polaka. W 2020 r. ambasadorem OPPO w Polsce został znany i lubiany dziennikarz Marcin Prokop.

Marcin Prokop, ambasador OPPO w Polsce

Źródło: materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.