Menu
  • Menu

    Lunchtime – nowoczesność w gastronomii dla firm

    Istotą rozwoju firmy jest potrzeba kontroli kosztów. Za jeden ze sztandarowych przykładów w obszarze dążenia do ich optymalizacji podaje się działalność firm z kraju kwitnącej wiśni w latach 80-tych.

    Tak zwany Keizen Costing, czyli rachunek redukcji kosztów, został uznany za jedną z głównych przyczyn sukcesu japońskich przedsiębiorstw na międzynarodowych rynkach i do dziś stosowany jest na całym świecie. Z biegiem lat sposobów na wprowadzanie oszczędności wciąż przybywa, a u źródła wielu z nich stoi nieustający postęp technologiczny.

    Postęp ten pomysłowo wykorzystała podpoznańska spółka Lanfam, od kilkunastu lat zajmująca się m.in. cateringiem i obsługą stołówek zakładowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu projektowi pod marką Lunchtime. System ten oparty jest na zintegrowanym procesie wytwarzania wysokiej jakości jedzenia, hermetycznym pakowaniu i dostawie, oraz na nowoczesnych automatach vendingowych. Firma Lanfam jest w stanie zrewolucjonizować prowadzoną logistykę żywieniową, dając swoim klientom szereg korzyści.

    Wdrażane urządzenia przede wszystkim zastępują kuchnię i wydawkę. Dla przedsiębiorcy oznacza to brak potrzeby wygospodarowywania i przystosowywania stosunkowo dużej powierzchni – pracownicy mogą swobodnie zjeść w wygodnym dla siebie miejscu lub skorzystać np. z małej kantyny zakładowej. Nie ma potrzeby zatrudniania dodatkowego personelu, ponieważ cały system monitorowany jest online, a na miejscu wystarczy  co najwyżej 1 nadzorujący menadżer w trakcie pracy. Brak kuchni to także wolność od załatwiania licznych formalności i zezwoleń, w tym chociażby kłopotliwych zezwoleń sanitarnych. Na tym jednak oszczędność czasu się nie kończy.

    Jeden automat wraz z kilkunastoma dostarczonymi przez nas mikrofalówkami wystarcza na podgrzanie 120 posiłków w ciągu zaledwie 8 minut – mówi prezes firmy, Piotr Langosz. – Zaoszczędzony czas jest jeszcze większy, jeśli weźmie się pod uwagę, że Lunchtime pozwala zapobiec konieczności stosowania przerw produkcyjnych. Nasza oferta jest atrakcyjna już od samego początku – nie wymagamy nakładów inwestycyjnych, a cały koszt ogranicza się do zakontraktowania posiłków.



    Warto jeszcze raz przypomnieć, że w tym przypadku nowa technologia nie trafiła w przypadkowe ręce. Lanfam posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie kompleksowej obsługi żywieniowej firm i w swoim nowym projekcie dokłada starań w każdym najdrobniejszym jego elemencie. Posiłki serwowane przez firmę uznało za „smaczne” i „bardzo smaczne” aż 83% badanych osób. To doskonały przykład, że redukcja kosztów nie musi (i nie powinna) oznaczać gorszej jakości.

     

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *