Menu
  • Menu

    Kiedy warto zainwestować w powiadomienia push?

    web pushObecnie żadna firma nie powinna lekceważyć możliwości jakie daje nam reklama w Sieci. Jednym z ciekawszych i bardzo skutecznych narzędzi są notyfikacje push.

    Mają one szczególną wartość nie tylko w przypadku sklepów internetowych, ale także blogów czy stron opisujących usługi.

    Push vs mailing

    Z mailingu korzysta wiele firm. Niestety nie jest on zbyt skuteczny. Jeśli nasza firma korzystała z niego przez jakiś czas i nie zauważyła wymiernych efektów warto zastanowić się nad zmianą strategii i wykorzystaniem powiadomień push. Czym one jednak są? To niewielkie powiadomienia, które wyświetlają się w czasie rzeczywistym na ekranach komputera, telefonu i tabletu. Użytkownik musi w prawdzie wyrazić zgodę na ich otrzymanie, ale w związku z tym że wystarczy do tego jedno kliknięcie można bardzo szybko zbudować własną bazę.

    Jedno narzędzie wiele korzyści

    Największą korzyścią z notyfikacji push jest to, że pozwalają one dotrzeć do użytkownika bezpośrednio. Nie musi on otwierać wiadomości. Wszystkie informacje, które akurat chcemy przekazać wyświetlą się w postaci niewielkiego prostokąta. Dzięki takim narzędziom jak push-ad.com/pl stworzenie powiadomienia jest także niezwykle proste. Co więcej korzystając z niego będziemy mogli na bieżąco sprawdzać liczbę subskrybentów i analizować dostępne raporty.

    Kiedy inwestować w web push?

    W zasadzie można to zrobić w dowolnym momencie. Notyfikacje będą przydatne, jeśli zależy nam na szybkim i bezpośrednim dotarciu do konsumenta. Możemy informować w nich o obecnej promocji, czy najnowszym wpisie na blogu. Web push mogą mieć naprawdę duży wpływ na zwiększenie sprzedaży czy odwiedzin w danej witrynie.

    Prawidłowa budowa notyfikacji

    Oczywiście aby web push zadziałały musimy odpowiednio je zaprojektować. Składają się one z czterech części: grafiki, tytułu, treści oraz linku kierującego do strony docelowej. Odbiorca w pierwszej kolejności zwróci uwagę na grafikę, dlatego powinna ona rzucać się w oczy, a jednocześnie nawiązywać do głównego tematu notyfikacji. Nie mniej ważny jest tytuł, w którym zwięźle zamieszczamy przekaz. Powiadomienia nie są zbyt duże, zawierajmy więc na nich jedynie istotne treści.

    Jedna odpowiedź do “Kiedy warto zainwestować w powiadomienia push?”

    1. Kami pisze:

      Przy sprzedaży internetowej to faktycznie dobre rozwiązanie na „szybkie” akcje promocyjne, ale nie widziałam żadnego wpływu na sprzedaż stacjonarną. Tutaj działają ulotki, tym bardziej, że to małe miasteczko. Trzymam się mojej drukarni A3extra i przy jakichś obniżkach sezonowych, zlecam wydrukowanie ulotek. W mojej miejscowości to działa, przynajmniej jak do tej pory

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *