Menu
  • Menu

    FiRE – Real Estate Marketing Forum. Sprawdź, dlaczego warto je odwiedzić

    FiRE - Real Estate Marketing Forum

    W dniach 8-9 kwietnia 2019 r. w Warszawie będzie miała miejsce konferencja FiRE Real Estate Marketing Forum. Tegoroczna edycja prestiżowego wydarzenia zostanie poświęcona marketingowi w branży nieruchomości.

    Dowiemy się jakie kanały są najskuteczniejsze i jak kreować produkt rynkowy stosując nowe technologie marketingowe. Odwiedzić konferencję powinni wszyscy ci, którym zależy, aby być na czasie w tej dynamicznie zmieniającej się branży.

    W roku 2019 roku przewidywane jest znaczne spowolnienie na rynku nieruchomości. Sposobem, aby uchronić się przed jego skutkami jest dobre planowanie i skuteczne realizowanie działań marketingowych. FiRE da nam cenną wiedzę i narzędzia do optymalizacji naszej strategii w tym zakresie. 

    Jako prelegenci i paneliści zostali zaproszeni wybitni eksperci rynku nieruchomości. Posłuchać będzie można między innymi: Marcina Maja – eksperta w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji oraz analityka trendów, stratega i doradcę biznesowego z 20-letnim doświadczeniem w branży; Łukasza Kruszewskiego, prelegenta wielu konferencji branżowych, pośrednika w obrocie nieruchomościami, menadżera, filozofa i szkoleniowca; Joannę Iwanowską-Nielsen, praktyka z dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży, restrukturyzacji i komunikacji oraz zarządzaniu międzynarodowymi projektami typu B2B, oraz B2C; Przemysława Chimczaka – współzałożyciela think co. real estate research lab, firmy specjalizującej się w programowaniu m.in. colivingów, akademików, czy domów seniora; Iwonę Niemyjską, ekspertkę w dziedzinie przestrzeni oraz rozwoju społeczności co-creatingowej; Grzegorza Miecznikowskiego, CEO S Words Agency, szkoleniowca, blogera, specjalistę od komunikacji, optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu czy Adama Skalmierskiego, dyrektora zarządzającego Komplemedio, eksperta sprzedaży i obsługi klienta w projektach digitalowych.

    Podczas paneli dyskusyjnych eksperci będą próbowali odpowiedzieć na pytania: w jakim stopniu globalne trendy dotyczą rynku nieruchomości, jakie jest znaczenie co-working i co-living, jak wykorzystywać storytelling w marketingu nieruchomości, jak używać LinkedIn w marketingu na rynku biurowym, jak korzystać z Google Ads przy promocji mieszkań, jak stosować analitykę i optymalizować działania marketingowe, jak prezentować nieruchomości, jakie są preferencje seniorów i empty nesters, czy jak wykorzystywać placemaking.

    Bilet wstępu na konferencję można nabyć tutaj.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *